kalau korang lah kan.........??

Views
aishh lame acu xupdate blog kan..last update pon acu xegt dah ..hehe...urmmmm....knp dengan tajuk kat  atas tu..??  kalau korang lah kan...?? hehehe oke kalau aku lah kan...?? urmmm xbest lah plak....kalau acu lah kan..?....hohoho kalau2...belasah acu ni bawu taw..

xde ape sebenar nye alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa suara aty berkata2 haha xde lah .td pagi acu naik moto...acu nak tanye ckit boleh..sebelum korang memula kan perjalanan ..ape yg korang akan lakukan...kalau acu lah kan hehe..

  1. First skali acu mengucap dua kalimah syahadah...
  2. Second acu bace doa " rabbi assir wala tu assir ,rabbi tammin bilkhoiri ala kulisyai in kodir " sbb mak acu ckap...kalo nak jalan tu lapang je kite lalu..bace tu sblum memulakan perjalanan
  3. Dan yg ke tiga dah pasti lah doa sebelum memulakan perjalanan kan..??
  4. Hoho yg ni paling penting pas wat semua tu...acu akan menyanyi sepuas aty ! *pinnnnnn ponnnnnnnnnnnnn hoh tetibe ade keta hon...tanjat gegul taw ! naseb bek xjatoh longkang..
adoi tu lah yg selalu tiap2 pagi kalo acu naik moto..acu kan lakukan..kalau korang plak...???


Thanks sudi baca habis..Jangan lupa tinggalkan komen dan jejak anda..Jika entry kali ni best.. Anda mesti Like okey ?

Comments
6 Comments
style='overflow:auto; width:ancho; height:200px;'>

6 ulasan:

shazmir berkata...

same lah kita ...xupdate ..

cun awk cun..!!
xyz4mir.blogspot.com

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

ape plak kne mengene dgn cun..? haha lwk lah.

Pendamba Mawar berkata...

mnyanyi...??hahaha naik motor pun nak berlagu ka?

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

pedamba: mesty punye..kalo xnyanyi nanty mule lah ngantuk..karang xsampai lak tempat kije haha..

Syahmi berkata...

apa seyh.....rempit lah acu~!!hahah just kidding..lebih suke baca ayat kursi sebelum nak keluar rumah n time memandu kenderaan~

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

wahhh bagus nye..ciap ayat kursi ag..asal xbace yasin jek cincai..? haha

© Segala yang tercatat di atas adalah hak milik kekal ツ tEyhasAhajE ツ