tenks xterhingga wat manusia yg pernah aku syg !

Views
TAHNIAH XTERHINGGA KEPADA INSAN BERNAMA MANUSIA...
tenks sgt ko dh berjaya wat aku menanges...menanges ,,menanges lagi...TQ ..aku bahagia bila kau bahagia ngan owg len...yupp....aku mampu menanges...!...

haha perlu ke ko nak ctew kat aku yg ko akn jmpe betina tu 2 minggu lagi..dan perlu ke ko ckp yg lps aku letak call ni betina tu akn call ko..ape motif ko wt aku cmni mlm ni..???

terus memutus kan mood aku..huh....tenks ar syg..cos wt aku ase lemah..aku memang xkuat,...aku berlagak kuat kan..?? spew penah peduli tentang perasaan aku..

ko bukan kesah pon kan..?? ko xkesah kan kalo aku mati sekalipon..tap aku xnk mati lagi....aku xnk idop dlm dose...tp mlm ni aku tewas...aku seksa....huh !

OMBAK..??
ad ape pd ombak...?? ombak semakin hari tdk emngerti hati pntai lagi...hahaha lelaki..semua nye lebih kurg sme naek ..nak marah aku..?? so wutt..?? marah lah..statement aku kali ni mang berapi...stop...!!

EMPTY HEART..
xsape yg pndai menjage aty ini...sbb kowg semua dh buat aku menanges lagi....tenks ya Allah..aku redha atas ujian ini....

moge kau kuat kan aty aku....smoge aku xlagi lemah...aku dh xlarat hidup mcm ni..?? perlu ke aku tukar no...menghilang kan dri..???

perlu ke aku lari dr mslh..??? tapi aku xmampu nak hadapi semua ni sorang...ombak...?? ombak..?? haha ombak xkan mampu mendengar...ombak hanya bersama sang pantai..aku tetap di sini menangis...dan terus menagis...


Thanks sudi baca habis..Jangan lupa tinggalkan komen dan jejak anda..Jika entry kali ni best.. Anda mesti Like okey ?

Comments
2 Comments
style='overflow:auto; width:ancho; height:200px;'>

2 ulasan:

© Segala yang tercatat di atas adalah hak milik kekal ツ tEyhasAhajE ツ