5jam di PETALING JAYA

YA ALLAH
pertama skali aku bersyukur sgt ke hadrat ilahi..aku di berikan kwn2 yg baik...dan kegembiraan yg terlampau2..uhuhu alamak dh mc tulis karangan ar lak...oke ary ni just nak kongsi kan ckit kegembiraan aku selame lime jam lpk di taman medan jmpe bdk2 terencat setelah skian lme terpisah...

alololo comel gile bdk terencat due owg nie haha...tgn tu xmenahan tu kah kah kah...

dah kembali normal....comey x..??

si kecil dan SI BESAR..:)


AKU pasti rndu kamu...jiwang lah plak kan..:)

 

kak long baju coklat dan abg ngah 
ops haha kak ngah lah...berbaju kelabu..:P jgn marah ea farah...aku gurau ja..lame xgurau nan ang..hehe


tgk gambar ape yg same..?? selipar mereka....owg petaling jaye mang selenge kot pkai selipe sme...(ayt dengki) haha sbb selipar aku sowg jek xsme2,,,jeles2...


saye nampak kepale jek..sgt kejam..uh begini lahh bile sekian lame bdk2 terencat xjmpe....asek ngepos jek huh..

kami di PJCC ..ct dah balik..tgl kami bertiga jea ngepos...:) seperti biasa..P bermaksuk PROPA..sme cam farah hahaha..then J bermaksud JAIHO untuk si iera cacat kah kah kah...DAN AKU yg tamak memegang due C...teyha COMEY DAN CUTE...kaw ade.?? haha...dgki ah tu..nak menyampah..?? oke stop tgk bleh g men jauh2..lalallaal..:P

muke rela terpaksa ambil pic ....mane x nye....satu pic nak nugu kak diyana tangkap pye lah lame hahaha....dh lah tgh2 panas....tensen akk toqqq....

hadapan....ayu x..?? ayu x..?? haha perasaan toii...

wahh suke sgt pic nie..kredit ah to kak diyana..mang xsie2 aku dtg pj..bukan wt report LI tapi ngepos jek lebih hahhaha...


aku dh xdew mood nak pndg camera kah kah kah...


muke aku semakin stresss...arghhh stres aku tgk gambar nie ahhaha


kembali pulang ke rumah iera..:)


then yg plg ku SAYANGI...kak diyana yg byk ckp...last2 jatuh terjelapuk dpn pintu tenks ar pd kak diyana yg dh jadi photograper terbaik semalam haha...comel jek akk jatuh...lalallalala...hahahaha....lek ar akk....

pape pon aku gembira sgt dtg sane...lupe segala masalah kan..tu lah owg kate hebat nye berkawan....hopes mereka ni boleh jadi kawan saat aku bersedih juga,...pape pon aku doa kan kejayaan mereka dunia dan akhirat...amin..



Thanks sudi baca habis..Jangan lupa tinggalkan komen dan jejak anda..Jika entry kali ni best.. Anda mesti Like okey ?

Comments
7 Comments
style='overflow:auto; width:ancho; height:200px;'>

7 ulasan:

Aduka berkata...

amboi3..

shahirah Rose berkata...

pengancokkkmakkk ko letak pic aq tu..ko tgu..err!mengong!

C i k P i p i T e m b a m berkata...

akak yg last tu paling comel . HAHAHAHAHA ! xD besttnyee korngggg :P

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

alamak ,,,knp wehh..??/ comel ape kite hahhahaa

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

cik pipi: alamak tw xpe...paling comel dan hot bile tgk dye jatuh...adeh xlrt nak gelak semalam..

Dyana Dories....!! berkata...

tyha......................!!!
hhuhuhuhu...
ko tgu jumaat new k????
mndpt ko!!
papew pon aku tumpg hpy..sbb k0owg semua hpy..
aku hrp k0owg kwn selamanyew..AMIN

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

alahhhh kak dyana pon msty selame2 nye okeh...bile lme xjmpe tu yg rndu mcm nak gile hehe..

© Segala yang tercatat di atas adalah hak milik kekal ツ tEyhasAhajE ツ