SEKALI LAGI....

Views


hari berganti hari....bulan dtg silih berganti....pejam celik...rupa nya sudah 5 bulan hubungan aku dan dia berakhir...kenapa malam ini semua kenangan dtg menyapa aku kembali..?? arhhhh !!~~ hujan sengaja kau menduga aku....hampir saje air mata aku mengalir...tapi untuk ape aku mengalir kan aer mata ini pd yg menyakiti aku...


sungguh dah lme aku xrase skt macam ni...knp malam ni aku tibe2 egt kat dye..?? ke dye egt kat aku jugak.??aku seboleh nye xnak lagi pikir sape dri dye..dgn siape dye sekarang..tapi perasaan aku malam ni sgt lain..arghhhh!!~~ tolong pegi jauh2 perasaan ini... :(


betul org ckp kan..biar pon yg baru dtg silih berganti menghibur kan kita..tapi yg lame maseh terpahat di hati...mcm mane aku nak lalui ary2 selepas ini..??  baru 5 bulan kot aku berpisah dgn dye..??macam mane dgn mase akan datang..?? dgn sape kah aku ..dgn siape kah dye..??

arghh!!~~ aku dh xleh berfikir lagi..

aku xmahu menanges..cume aku sebak di dada mengenang kan hubungan yg telah aku bina..yg telah aku pertahan kan..setelah sekian lame dye seringkali sakiti aku..akhir nya terurai jugak ikatan ini..mgkin ad hikmah nya...cuma berkongsi..ap yg terase di hati....aku harap dye bahagia di samping kekaseh nye..yg lebih cantik dr aku...

mungkin aku byk kekurangan nye...aku perlu sedar diri..hurmmm ntah la..


hanya ALLAH yg mengerti.hanya padaMU aku berserah..TUHAN berikan aku cinta..aku juga berhak bahagia...





Thanks sudi baca habis..Jangan lupa tinggalkan komen dan jejak anda..Jika entry kali ni best.. Anda mesti Like okey ?

Comments
2 Comments
style='overflow:auto; width:ancho; height:200px;'>

2 ulasan:

Aduka berkata...

alamakkk.. jiwang la plakkk..
sbenarnya xde cinta dlm hidup kita kcuali pd Allah..
perpisahan sesama manusia sbnrnya ujian drNya.
sbb kdg2 Allah ni uji kita sikit je.
kita je lalai.
bila Dia serah lelaki/prempuan kpd kita, kita lupa pada Dia saat kita bhagia.
bila Dia tarik lelaki/prempuan drp kita, barulah kita berkata 'aku pohon padaMU.. aku berserah padaMU..' dll.
cinta tu dirasakan perit sbb iman kurang kuat (bkn x kuat)..
=)

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

hehehe tenks aduka...hurmm xpe lah mungkin ni ujian dr sy...

© Segala yang tercatat di atas adalah hak milik kekal ツ tEyhasAhajE ツ