COMEL NYEE.....

Views
 
Lagu Tiga Kata dari KRU ini bakal dimuatkan dalam album baru KRU yang berjudul KRUnomena. Lagu ini adalah ciptaan sepenuhnya Edry KRU.ape yg menyebab kan aku kate comel sgt tentang lagu ni...haha...meh cni nak ctew kan...sebelum tu layan dlu lagu ni k..


Yeah..lagu ni ditujukan kepada mereka yang sudah lupa erti cinta
Hanya 3 kata sahaja
cukup besar maksudnya
Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar
Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut

Mungkinkah kerna kita dah terlalu selesa
Keintiman seolah semakin hambar
Dari gerak gaya
Hingga ke tutur kata
Tak menggambarkan cinta
(chorus)
Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar
Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut
 Katakan ci..cinta ci..cinta kamu
 Katakan ci..cinta ci..cinta
Walaupun kita saling
Sayang satu sama lain
Tapi kenapa sukar meluahkan rasa
Berikan mereka tahu
Andainya hari esok
Di takdirkan berpisah
(rap)
Dalam kesibukan
Kita seringkali mula hilang kemesraaan 
Dengan mereka disisi
Tak rasa bersyukur
Tak rasa berbangga 
Mempunyai bahu setia untuk kita bersandar 
Pejamkan matamu
Lihat lah di hatiku
Semua kasih terhimpun, 
Dibiarkan terkurung
Jadi keluarkan
Sekarang luahkan
(korus)

Katakan ci..cinta ci..cinta kamu
Katakan ci..cinta ci..cinta (aku cinta padamu)

Wo aini..i love you  
P/s : semalam lah al kisah nye...bos aku merepek2 nyanyi lagu ni...satu ofis lak tu dye teriak ...keliling opis dye crik spe ad lagu ni..aku ada....tapi aku mls nak bg..sbb nye aku xrpt pon nan bos aku..comel jek beliau nyanyi..klakar pon ad..tiap2 pagi masuk ofice..msty asek lagu nie jek yg dye nyanyi..smpi aku jd minat lak lagu ni even dh lme pemes nye huhu...sekian...

*entry untuk bos aku yg comel
Thanks sudi baca habis..Jangan lupa tinggalkan komen dan jejak anda..Jika entry kali ni best.. Anda mesti Like okey ?

Comments
2 Comments
style='overflow:auto; width:ancho; height:200px;'>

2 ulasan:

Aduka berkata...

ape nk komen ni ea.. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

hahaha adeh..awk xduk kat tmpt sy awk xtw lah nak komen ape...kalo awk tgk bos sy tu nyayi lawak je

© Segala yang tercatat di atas adalah hak milik kekal ツ tEyhasAhajE ツ