petang......

Views


Sayu sunyi yg aku rase saat ni...esok pagi lepas subuh aku dh kene balik sepang...hurmm..xpuas nye cuty..cepat nye mase berlalu..xpuas ag tengok muke mak..:'(

hurmm slalu aku teman mak..tdow ngan mak..teman mak buat ape sje..smnjak arwah ayh xd ni rumah ni ase sgt sunyi sgt...slalu nye kalo adik beradik lain xbalik pon..duk 3 owg dh oke.tapi bile dh duk dueorg ni ..susah nak kembali kan situasi dlu..

sepi
ah sesepi aty aku...mcm mne esok aku balik..?? macam mne mak nanty..?? dgn sape dye nak sembang.?? dgn sape dye nak bercerita tentang arwah ayh..??memg lah nanty abg aku yg no 3 akn duk cni..tapi sembang ngan anak laki ni lain..

aku taw ...dr raut wajah mak aku..dye sgt kuat..dye sgt tabah...mak aku xkn tunjuk kan pda ank2 dye yg dye lemah....aku taw mak maseh sedih..n maseh xdpt lupe kan arwah ayh..

hermm kalo lah bukan sbb prktikal..mang tiap2 minggu aku akn alek jgke jmpe mak..jenguk mak...xsbr nak hbs prktikal..nak masuk sem last nanty..leh lah ujung minggu aku balik jgke..dkt ckit nak lawat mak...

aty n perasaan ni...mcm xbg aku balik jek..tapi aku ad masa depan sndri..yg dh pergi akn pergi..smsti nye xkn pernah kembali lagi...aku yg hdup..akn sdye upaye cube mnjage mak..tgk2 kan mak kat jgke ni,,,

pape pon aku doa kan mak selalu chat ..dan di panjang kan umur,,,di tenang kan aty..dan mnjadi seorang ibu yg sgt tabah...amin..
Thanks sudi baca habis..Jangan lupa tinggalkan komen dan jejak anda..Jika entry kali ni best.. Anda mesti Like okey ?

Comments
2 Comments
style='overflow:auto; width:ancho; height:200px;'>

2 ulasan:

hunnbie berkata...

kau kuadd kann :)
jga dri and fmly baik2

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

tenks diya...kau egt aku lagik ea..mis u

© Segala yang tercatat di atas adalah hak milik kekal ツ tEyhasAhajE ツ