WORDLESS WENESDAY : biarkan dia pergi............

Views




kita beLajar meLupakan seseorang yg meLupakan kita..
kita beLajar memaafkan semua yg mnyakiti kita..
kita beLajar untuk jadi yg terbaik untuk org yg kita sayangi..
tapi satu hal yg tak bisa kita pelajari iaitu :
"harus beLajar tersenyum disaat org yg kita sayangi menyayangi org Lain"

Thanks sudi baca habis..Jangan lupa tinggalkan komen dan jejak anda..Jika entry kali ni best.. Anda mesti Like okey ?

Comments
12 Comments
style='overflow:auto; width:ancho; height:200px;'>

12 ulasan:

NuNa LaGi berkata...

betol betol betol.....

Wen berkata...

ughh pedihnyeee ati....

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

nuna : ape yg betui ..?? hehheehehe

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

wen : biar kan dye pegi...kalau dye milik kita..dye akan kembali

Wen berkata...

i loikeee hehe

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

wen : huhuhu mesti ade pape kan..?? sbb tu suke lebih2 nie

cik nAdyYa ツ berkata...

i like :))

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

cik nadya : like jugak ! :)

Michada berkata...

S xnak no 3 tu!

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

ermm nak wt cmne...kalau semua ni dh tertulis..setiap orang kena lalui ..

meisnani berkata...

acu, acu adalah org yg tabah jika acu mampu melihat org yg acu syg bahagia dgn org len....

jgn risaw kerana InsyaAllah, Allah akan berikan kebhagiaan 2kali ganda kt acu kemudian hari nanti... =)

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

tenks nani..cost bg semangat n doa kan acu...acu pon xtahu lah..adkala nya acu xkuat...xpe lah asl kan dye bhgia..

© Segala yang tercatat di atas adalah hak milik kekal ツ tEyhasAhajE ツ