sakit nyee aty aku..

Views
heshhhh..
pagi2 dah nak wat aku mencarut,,,mang nak dikate kan setiap pagi lah aku ase nak mengarut nak memaki owg..mne x nye..biadap sungguh PEMANDU2 lori kat malaysia ni..xkurang jugak ngan pemandu TEKSI2kat area sepang to cyberjaya...

mentang2 lah aku nie nek moto jek..dowang leh lak men himpit2 jek aku..xhormat langsung owg yg bwk moto nie..aku ni kalo sekali due xpew..ni x ..tiap2 hari nak di kate kan...sedih2...

bayang kan lah..semalam ...aku tgk depan mate aku sendri.budak excdent..xtw lah salah spe..kesian aku tgk owg2 yg bwk moto ni...yg bawak laju tu aku xkesah lah sgt kan..tapi yg pompuan2 ni...dh la bwk kat tepi2 jek ...bwk ikot akta jalan rye lah kan...yg si lori ni,...nak memotong xpkir dh yg bwk moto ni...

sampai ke tepi2 dh aku nie ...pastu jalan lak berpasir kat tepi2 tu..nak2 plak di tambah dgn pasir yg jatuh dr lori2 tu...naseb bek lah helmet ad wizer...kalo x ..masuk la habuk2 ke dlm mate,..n kemungkinan besar akan menyebab kan kemalangan...

aku bukan ape...aku dh slalu kne ,..so aku kesian gak kat pemandu2 yg lain kan..kalo yek pon nak cepat,..owg lain pon ad urusan jgk...hrmat la yg bawak moto ni..dh lah kecik..di himpit2 nye ke tepi plak...sedih2....

hah meh nak tjuk ckit pic lori2 yg wt aku skt aty sgt..tiap2 pagi mang slalu ader..pic teksi xsempat lak aku nak amek..pic2 nie aku amek mase aku naek kete pergi kije ngan akk aku...kalo akk aku ad urusan selalu nye aku nek moto sendri..

jom layannn...





oke sendiri boleh tgk kan...dh lah besar,....kotor berpasir lak tu... jalan plak sesak n berpasir..kesian kat aku kan..tiap2 pagi kene hadapi semua nie..tiap2 pagi gak lah pahala aku berkurangan sbb maki2 pemandu lori n teksi2 tu eshh..ntah la.
Thanks sudi baca habis..Jangan lupa tinggalkan komen dan jejak anda..Jika entry kali ni best.. Anda mesti Like okey ?

Comments
0 Comments
style='overflow:auto; width:ancho; height:200px;'>

Tiada ulasan:

© Segala yang tercatat di atas adalah hak milik kekal ツ tEyhasAhajE ツ