"segmen kenali diriku by acuteyha : 10 PERKARA 10 HARI(2)"

hehe dah masuk hari keduakan ..oke malas nak bebel banyak.so segmen untuk hari ini bertajuk
10 orang yg sgt aku sayangi..name pon orang kan ..jangan lah korg bubuh kucing pulak kan hehe..oke bagi sesiapa nak join segmen ni maseh boleh..yg penting antar semua link kat ruangan komen..then sape nak join KLIK SINI ! untuk baca syarat2 penyertaan..:)



  • first sekali mesti lah baginda RASULULLAH s.a.w.nabi junjungan kita..
  • second mak dan arwah ayah..sbb dye yg besar kan aku..dr kecik hingga lah beso gedabak ni hehe..
  • yg ke tiga adik beradik aku...even aku paling degil..paling xleh nak kawal..ok wut..?? kalau dah keluarga tu semua sloww...blurr jek..xke bosan..?? so aku nakal2 skit xpe lah en..janji pandai jaga diri.
  • kawan2 aku..xkira lah di mana aku duduk..n siape pernah jadik kwn aku...kawan di faceboo kah..kawan di blogger ke..semua nya aku syg sama rata..name pon kawan kan..yg paling penting aku xmemilih kawan...n aku akan jauhi org yg kurang ajar..mane x nye..mencarut2 dlm chat kata kita sombong ..tapi xkenai  pon ..org mcm ni memey aku benci..nak kwn wt r cra nak kwn en..jangan lah pulak buat kita mcm bini dia..:)
  • hehe yg ke lime ni penting gak bagi aku.....nak taw sapa..?? ops!~ encik bf jangan berangan nk duduk num 5 .kah2.oke mase skul aku ramai angkat2 ni ..hehe .so tempat ke lima jatuh pada angkat-2 aku la..adik angkat aku ...abg angkat ..n akk angkat aku... xterkira...paling ramai adik ah..aku pon xtw knp aku suke berangkat..mybe diorang senang dgn sikap aku yg  jenis open ni kut..sbb ape diorang cita kat aku...semua aku layan kan..
  • sape eks nak letak kat sini...?? hohoho mungkin untuk para ex couple aku kut..?? sbb ape aku syg kat diorang..??sebab diorang lah byk mengajar aku erti kaseh syg..yg paling penting erti di khianati..so ape aku kesah..?? pape pon aku tetap syg korg even korg dh xda dlm kamus idop aku..:P
  • kucing kesayangan aku..?? eh...?? mane boleh ...nak manusia en..urmmmmm...sape eks..??
  • boleh xmacam tu..?? sbb aku dah xtw sape yg aku sayang...hhahahaha ermmmmmm........hah..?? hehhe baru dapat idea...mungkin yg ke-8 ni..ecece kejam gila ..mungkin tu..?? hehe...yg ke-8 ni of course lah ckgu-2 aku yg dh ajar aku dr sekolah rendah ..sampai lah ke ipt...lecturer-2 kkben..hohoho syg gila lect kat situ semua sporting2 ..baik2....best2 nak belajar pon selesa kalau kita baik dgn lecturer kan ..??...ilmu pon berkat..:)
  • di tempat ni aku bagi dkt akk2 n abg2..di tempat praktikal aku en..dan tempat ni jugak..untuk pak cik2..mak cik2 tukang sapu sampah..ape jek lah yg bersih tandas..tanpa diorang sape lah kite en..?? so renung2 kan selamat beramal!~
  • so akhir sekali...aku letak kan dye paling jauh di sudut hati aku....hati kecil aku ni...ENCIK BF merangkap suami aku suatu ketika nanty..andai kate dgn encik bf ni xkekal..so tempat 10 ni aku hadiah kan kaseh syg aku pada suami aku..ececee..bajet romentik lettuww.!~ ade aku kesah.?? korang camne lak .? xkan bace jek kot....jom join........... KLIK SINI !


Thanks sudi baca habis..Jangan lupa tinggalkan komen dan jejak anda..Jika entry kali ni best.. Anda mesti Like okey ?

Comments
10 Comments
style='overflow:auto; width:ancho; height:200px;'>

10 ulasan:

kim heeruul berkata...

lu antara yg terdegil?
nnti gua nak buli lu..=p

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

kejam gila...dh la retisss nak buli pemint..mne boleh bro huhu

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

kejam gila...dh la retisss nak buli pemint..mne boleh bro huhu

Salina Mat Isa berkata...

ksian bf or bkl suami tu dpt no 10..

yusraydah amani berkata...

http://yusraydah.blogspot.com/2011/10/segmen-kenali-diriku-by-acuteyha10_31.html

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

teratak aty..: memey layak duk kat tempat last hahaha

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

yus : acu terjahh!!

yusraydah amani berkata...

yng ke 6 acu
http://yusraydah.blogspot.com/2011/11/segmen-kenali-diriku-by-acuteyha10_1131.html

yusraydah amani berkata...

yng -7

http://yusraydah.blogspot.com/2011/11/segmen-kenali-diriku-by-acuteyha10_06.html

yusraydah amani berkata...

slh yng k8

© Segala yang tercatat di atas adalah hak milik kekal ツ tEyhasAhajE ツ