"segmen kenali diriku by acuteyha : 10 PERKARA 10 HARI(1)"

hohoho segmen pertama acu..mcm xcaya..sape nak join leh KLIK SINI ..so bagi segmen ary ni..tajuk nye...

10 perkara yg aku xboleh lupe mase zaman sekolah..ehem...


  1.  paling acu xleh lupe sekali masa acu sekolah agama dulu...acu ada geng 7 orang..memey kiteorg ni nakal gila ah..harap jek skul agama..smpi ustad2 ,.ustazah semua panggil kiteorang " geng 7 eleven"
  2. second perkare ni best jugak...dolu2 mase kat hostel xmau pergi stady siap acu ngan budak bilik acu ..duduk bawah katil nyorok..pastu mase tu dh lah ade pengawas datang checking...memey xtahan nak gelak tgk pengawas tu check2 bilik..naseb bek xkntoi..ada jugak member2 yg duduk dalam loker..punye lah malas..
  3. kena tocher dengan biro2 asrama..satu geng kena tocher..yg paling teruk kena .aku lah..hek eh..!~ siap suruh baca doa khunut lagik!~ memey kejam...sampai nanges kot kena tocher..tengah2 pg bute lak tu..smpi kul 2 pagi baru habis kena bebel.
  4. kena conteng muka gune maker..sebab xmenghafal surah..n banyak lagik lah kes2 kena conteng muka..hohoho..sampai ada yg kena denda junjung kerusi keliling sekolah..memey pergh!!~ r.malu gile..
  5. aku ramai adik angkat ...mybe sbb aku ni senioor yg caring kut hihi..
  6. kena rotan dengan ustad sampi berbirat ..sampai lebam gila kat betis ni..xnanges ,,tapi insaf skejap..kes nya orang mengadu aku xpi solat kat surau..
  7. masuk pidato kali pertama ..mcm xcaya je.tapi oke lah pusingan pertame menang..dh la lawan dengan yg terer2 lak tu..
  8. aku rindu sgt2 member2 mase kat maahad dulu..,zatie,mai.nieja.tiela.fafau,wanie.zunai.umie..ghah.adda.eppa..aiza..tikah...n ramai lagik ah..kalo nak mention memey xmuat entry aku neh..kenangan mase sekolah paling best skali ialah sekolah dkt maahad as sultan ahmad shah ad dini..walaupon aku nakal..tp aku xjahat oke.
  9. kenangan paling aku xsuke skali skul dekat sekolah teknik chenor n smk jengka 12..sbb byk kenangan pahit!~ xsukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..!~
  10.   yg ke sepuluh neh paling xleh lupe..aku nan member2 aku ni cikgu tgh ngajor subject geografi time tu..kiteorang kat belakang bantai sembang..jadik cikgu ni suruh kite org bersila kat belakang kelas..kat belakang tu pulak kiteorg bantai menyanyi..cikgu ni dah bengang gila nan kami...so dye suruh turun tingkat bawah..hah ! hah duduk situ nyanyi...dekat ats rumput...memey tebal ah muke ni..tp slamber lagik nyanyi haha...(akhir nye aku failed subject geog wktu pmr ..sbb kuang asam dgn ckgu..so adik2 jgn tiru aksi ini..:)  
p/s : ape2 pon ..kenangan paling best gila dalam hidup ni ..adelah kenangan waktu di sekolah..byk lagi..akan aku simpan semua kenangan ni..sbb mereka xpernah padam dalam diari hidup aku..walaupn ada yg dah lupe kan aku..k sekian.


Thanks sudi baca habis..Jangan lupa tinggalkan komen dan jejak anda..Jika entry kali ni best.. Anda mesti Like okey ?

Comments
4 Comments
style='overflow:auto; width:ancho; height:200px;'>

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

acu.kalau tipu buat entry boleh?
contoh nye 1 hari 1 entry
tapi adda buat 1 hari 2 entry ke. :))
tlg reply kt shout box adda

soniacamili berkata...

http://ct-kama.blogspot.com/2011/10/segmen-kenali-diriku-by-acuteyha-10.html

-entry pertama-

soniacamili berkata...

http://ct-kama.blogspot.com/2011/10/segmen-kenali-diriku-by-acuteyha-10.html

-entry pertama-

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

tenks yg join...acu nak g terjah ni!!~

© Segala yang tercatat di atas adalah hak milik kekal ツ tEyhasAhajE ツ