Sarapan didalam kereta pagi hari...




Hai korang Alhamdulilah hari ni kita masih di beri kesempatan untuk menghirup udara pagi ini..Macam biasa lah hari ni hari ke tiga Acu praktikal di sini. Kalau nak tahu di mana Acu bermastautin selama enam bulan ni boleh la ke entry sebelum ini..

Hari ni seawal pukul 615am Acu dah gerak dari rumah bersama seorang lagi kawan Acu di sebab kan kena masuk awal terpaksa la hari2 bangun awal sampai sarapan pon tak menyempat. So terpaksa lah makan je dalam kereta walaupun rase nye perkara tu tak pernah kami lakukan sebelum ni hahaa....

Semalam ada berjumpa dengan bos besar so kami di berikan satu projek yang mana satu ke satu system tu kami kena study dan kami kena link kan semua system tu menjadi satu..haaaa nampak macam mudah kan.. untuk tidak mengelirukan korang Acu praktikal sekarang dalam bidang IT programing... So nak kata semua tu menggunakan languange java or what tidak.... tp masih tdk lari lah dr bidang kami..

System ni semua mengguna kan visual basic... nak xnak kena hadap balik lah subject yang suatu ketika dahulu sangat lah Acu tidak berminat . Zaman belajar dulu lah belajar benda VB nie membuatkan Acu rasa asyik nak membute je dalam kelas..

Kalo nama nye programming ia adalah subject yang membuatkan kita menguap kalau tak faham hahhaa....Ntah lah dah di takdir kan Acu untuk mendalami tentang programming..nak tak nak kena hadap kehidupan ini... Even sebenar nya sangat berminat dalam bidang pertahanan negara seperti POLIS , TENTERA dan sebagainya,..

So hari ni dengar kata nya kena pergi ke unit biji benih untuk melihat pergerakan system2 yang ada kat situ.. Tapi sampai saat ni tak ada pon bos panggil lagi..so masih ada masa untuk berjimba2 di blog cun melecun nie hahahahahaha....

Okey lah malas nak mencarut lebih2 sangat ...bagi korang yang nak mendalami atau nak tahu pasal programing ni lebih lanjut insyaAllah next time Acu ceria apa yang berlaku di sini...


bak kate pepatah omputih 
" I'M PROGRAMMER I HAVE NO LIFE"

HAHA so memang no life pon... tak ada mood and tak ada masa untuk fikir kan benda lain lagi kalau dah masuk dunia ni.. so sebelum masuk dunia ni fikir2 kan lah :)


Thanks sudi baca habis..Jangan lupa tinggalkan komen dan jejak anda..Jika entry kali ni best.. Anda mesti Like okey ?

Comments
0 Comments
style='overflow:auto; width:ancho; height:200px;'>

Tiada ulasan:

© Segala yang tercatat di atas adalah hak milik kekal ツ tEyhasAhajE ツ