Dear Blog ... Kenapa Sampai Sekarang ..


Dear blog ... post kali ini berbaur rasa cinta dan rindu yang telah lama aku pendam...Aku tak tahu nak mengadu pada siapa lagi..bersujud pada mu Ya Allah.. berderai air mata aku.. mengenangkan kembali segala kenangan aku dan dia... Hari ini genap lah.. 3 tahun 8 bulan 5 hari hubungan kita seandainya kita masih bersama...

Dear Blog .... di sini lah tempat terakhir aku untuk meluah segala rasa perit ini..ingin ku luah pada bulan..bulan tidak mampu berbicara...ingin ku luah pada bintang.. bintang bisu tak berkata... ingin ku luah pada manusia .. mereka pun sama... Jadi fikiran ku memikirkan sesuatu yang sering aku luah di sini saat suka dan duka perjalananku..

Dear Blog ...Malam ini rasa rindu ini tidak dapat aku ungkap kan lagi dengan kata - kata ..hanya air mata yang tidak berhenti mengalir.. apakah dia masih  merindui aku seperti waktu dahulu..?? 

Dear Blog ... sudah masuk 3 hari aku demam tidak kebah -2.. aku tak tahu apakah aku demam rindu..?? ataukah aku terlalu memikirkan tentang dia... apakah aku akan menerima khabar berita yang si dia akan berkahwin ?? Perlukah aku memikirkan sejauh itu...??

Ah ! perasaan pergi lah kau jauh ... aku tak mampu lagi untuk berfikir mengenai dia...Hati cuba memujuk..Hati cuba memahami..Hati cuba berbicara..Sabar lah hati ...Sabar lah sayang....Dengan usia semuda ini aku tak terfikir untuk memiliki cinta.. tapi yang aku pinta hati yang tabah untuk terus hidup tanpa si dia..

Ya Allah Ya Rahman Yang Maha Berkuasa.. Kau cantas lah rinduku ini pada manusia yang tidak tahu menghargai ku.. Kau cantas kan lah rasa cinta yang sia - sia ini.. Semoga aku tetap utuh mencintai KaU dan Kekasih mu Rasulullah...!
Itu yang sering aku doa setiap kali bangun nya aku ...lelap nya mata ku..aku tidak berhenti bermohon pada MU..

Rindu yang sia - sia.. Kenapa Sampai Sekarang.....??


~ nurkilan rasa jiwa kecewa ~






Thanks sudi baca habis..Jangan lupa tinggalkan komen dan jejak anda..Jika entry kali ni best.. Anda mesti Like okey ?

Comments
6 Comments
style='overflow:auto; width:ancho; height:200px;'>

6 ulasan:

Kumbang Jingga berkata...

nice entry..anyway dh follow awk..blog yg best

Unknown berkata...

chill k..jangan bersedih berduka lara lagi

Cik tikah berkata...

teruskan hidup. pandang ke hadapan :)

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

kumbang jingga tenks sudi datang..

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

Boni : saya manusia biasa ..xlari dr rase sakit...

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

cik tikah,,, tenks i will strong,,

© Segala yang tercatat di atas adalah hak milik kekal ツ tEyhasAhajE ツ